27 Şubat 2016 Cumartesi

Urban Care Shake İn Repair

Merhabalar bugün size Urban Care'den Shake in Repair'i tanıtacağım. Çok ismini duydunuz çok resmini gördünüz biliyorum. Ben de gördüğüm için fiyatı 19.90'a düştüğü an gidip aldım. Saçlarım bukleli değil ama saçı beslemesinin yanı sıra elektriklenmeyi de alacağı için pembe ambalajlı olanını almayı tercih ettim. Bunun bir de turuncusu var.


Süt proteini ve 12 amino asit içerir. Elektriklenen saçları kontrol altına alır. Bukleli saçlar için onarıcı bakım içerir.


Gelelim arkasında yazılanlara.. "Bukleli, kıvırcık ve elektriklenen saçların keratin yapısına etki eder. Elektriklenen ve zor şekil alan saçları hedefler. Yıpranmış ve parlaklığını yitirmiş saçları onarır. Uzun süreli nem ve yumuşaklık kazandırır. "


Krem şanti gibi gözüken vanilyalı bir kokuya sahip. İnanılmaz güzel bir kokusu var. Daha 2 kere kullandım. 1.sinde kuru saçıma uyguladım ve sonra maşa yaptım. Maşamın uzun süre dayandığını gördüm. Ki ben ince telli saçlara sahip olduğum için saçım maşayı tutmaz ve çok çabuk düşer. Buna rağmen maşayı tuttuğunu gördüm.

Muhteşem milkshake kokusu ise çok kalıcıydı. 2.sinde ise duştan sonra nemli saçıma uyguladım. Ve sonra başımı aşağı eğerek kuruttum. Saçlarım yumuşacık oldu. Milkshake kokusu gitse de saçlarımı ipek gibi yapışı benim hoşuma gitti. Düzenli kullanımda saçımdaki elektriklenmeyi tamamiyle onarır mı, saçımı besler mi bunu gözlemleyeceğim. Şimdilik ilk izlenimim iyi. Bir Bitenler yazısında uzun vadedeki sonuçlarını size yazmayı düşünüyorum.

Benim izlenimim bunlardı. Yorum ve görüşlerinizi her zaman bekliyorum. Sevgiyle kalın :)

3 yorum:

  1. Sonuçlarını merak ediyorum iyi günlerde kullanın:)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar bloğunuz bi harika! Ellerinize sağlık.
    Bloğunuzu takipteyim, bana da beklerim. Güzel yazılarda görüşmek üzere!
    Sundaybunday.blogspot.com

    YanıtlaSil