11 Nisan 2016 Pazartesi

Pure Beauty BB Krem İncelemesi, CC Kremle Farkları Neler?


Watsons'ın ödül alan ürünlerine özel %20+%20 indirim ile Pure Beauty'nin BB kremini aldım. Aslında CC ile arasında çok kalmıştım. Watsons'taki testerlardan bir yüzüme CC diğerine BB denedim. Açıkçası farklarını pek görmedim. Kısaca gördüğüm ufak farkları yazayım;
  • BB kremde tek renk var, o da "Bulgarian Rose" rengi. Cilt tonuna göre uyumlaşacağı söylense de çok koyu ciltler de bunun olabileceğini pek düşünmüyorum. CC kremde ise 2 veya 3 renk tonu var. Bana "Ivory" rengi çok güzel uyum sağladı.
  • BB krem tam anlamıyla mat olmasa da parlak olmayan bir krem. Karma bir cilde çok güzel uyum sağlayacağını düşünüyorum. CC krem ise içinde ışıltılar barındıran (aslında daha doğrusu sim barındıran) bir krem.
  • BB kremin yapısı daha koyu, CC kremin ise yapısı daha kremsi. Kapatıcılık anlamında pek bir farklarını görmedim.
Aldığım BB kremden şimdilik memnunum. Daha 3-4 kez kullansam da karma cildime uyum sağladığını gördüm. Benim sadece burun ve çene bölgem yağlı, özellikle burun bölgem. Diğer fondötenler burun ve çene bölgeme iyi uyum sağlasa da yüzümü çok kurutuyordu. Pul pul bir görünüme sebep oluyordu.

BB kremi canlı bir görünüm sağladığı için ve pul pul bir görünüme sebep olmadığı için çok sevdim. Üstelik cilde fondötenden daha az zararlı. Kalıcılığını da beğendim. Fiyatı indirimli 18.90 tl idi.

Sormak istedikleriniz ve merak ettikleriniz için lütfen yorum bırakın. Sevgiyle kalın :)

12 yorum:

  1. Merak ettiğim bir üründü güzel bir inceleme yazısı olmuş:)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım:) Açıklayıcı bir yazı olmuş.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. Severek kullandığım bir bb krem aynı derece cc kremini de başarılı buluyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de Pure Beauty markasını merak edenlerdenim, teşekkürler psylasiminiz için :)

    YanıtlaSil
  5. Canım renk konusu sorun sanki ya bende CC kremini aldım ama ivory rengi açık geldi buğday tenliyim sence BB kremde öyle bir sorun olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ivory açık kaldıysa BB kremde de aynı problem olabilir canım bilemiyorum.

      Sil
  6. Ben pure beauty ccyi kullandım.Başta sevsem de yağlı cilde pek gitmiyor bence.BBsini denemeyi düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğim gibi karma cildime çok uyum sağladı :)

      Sil
  7. Seni takipteyim canım bana da beklerim sevgiler
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Çok övgü alan bir ürün ama henüz deneme fırsatım olmadı. Blogunda hayırlı olsun canım. Umarım uzun soluklu ve seni mutlu eden bir blog olur.

    YanıtlaSil