14 Aralık 2016 Çarşamba

Maybelline Lash Sensational Maskara

Son zamanların en büyük favorisi Maybelline Lash Sensational maskara kuşkusuz. Benim de elimden hiç düşmüyor. Çok uzun bir yazı yazarak sizi sıkmak istemiyorum. Çünkü zaten bu maskara hakkında destanlar yazıldı çok kere, biliyorum :) Ama bir de benden dinlemenizi istiyorum.

maybelline lash sensational rimel

  • Öncelikle verdiği siyahlığa bayılıyorum.
  • Kirpiklerin topaklanmasına neden olmuyor.
  • En önemlisi ve bence diğer maskaralardan onu ayıran özelliği kirpikleri çok güzel kaldırması. Ve bu kaldırma özelliğinin uzun saatler boyunca devam etmesi.
  • Bende akmaya sebep olmadı.
  • Fakat tek ve en kötü yanı kirpiklerden inanılmaz zor çıkması. Kesinlikle çift fazlı bir temizleyiciye ihtiyacınız olacaktır. Yoksa dakikalarca ovalar durursunuz gözünüzü :)

Eğer çift fazlı bir temizleyiciniz yoksa önce bir nemlendirici krem ile yumuşatabilirsiniz. Benim en sık kullandığım yöntem budur. Önce nemlendirici ile yumuşatırım kirpiklerimi, daha sonra kalıntıları temizleyiciyle alırım. Size de bunu öneriyorum, çok işe yarıyor çünkü.


maybelline lash sensational rimel

Fırçası kirpikleri kaldıracak şekilde tasarlanmış. Yani düşük kirpiklere sahipseniz bu fırça şekli tam size göre. Plastik bir fırçaya sahip. Ben kıl fırçalardan hoşlanmıyorum. Mümkün olduğu kadar plastik yapıdaki maskaraları tercih ediyorum. Daha doğal ve daha iyi sonuç elde edildiğini düşünüyorum.

Özetle kirpikleriniz kısaysa veya düşükse bu maskara kurtarıcınız olabilir. Yorum ve görüşlerinizi her zaman bana yazabilirsiniz. Sevgiyle kalın :)



3 yorum:

  1. Topaklanmaması güzel. Deneyebilirim :) Güle güle kullanın.

    Bloğunuzu takibe aldım. Bana da beklerim :) Sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, blog keşif etkinliğinden geliyorum sizi takibe aldım bende bloguma beklerim.

    Düğün DJ
    www.dugundjhizmetiorganizasyon.com

    YanıtlaSil
  3. Maybelline benim de favorimdir....
    Sizi + ekledim.
    http://yesimlehertelden.blogspot.com.tr/ sayfama da beklerim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil