5 Ocak 2017 Perşembe

Golden Rose Selective 01 Far Paleti

Final haftam başlasa da hatta yarın bir finalim olsa da bugün bir yazı yayınlamayı ihmal etmedim. Şimdi göstereceğim palet benim elimde olmasını istediğim rengarenk bir palet.

                    

Golden Rose'un 01 numaralı paleti 12 renkten oluşuyor. Indirimden 11 tl gibi bir fiyata sahip olmuştum Cosmetica'dan.


Renkleri genel olarak mavi tonlardan oluşsa da pembe ve altın sarısı da içinde barındırıyorlar.


İlk 6 renk gayet birbiriyle kombinlenebilecek renkler. Özellikle ben lacivert tonlu rengi çok seviyorum. Mavi gözlüler için bulunmaz bir nimet bence bu palet. Benim gözlerim kahverengi olmasına rağmen lacivert bir kazak giydiğimde gözlerime hafif lacivert gölgeler vermeyi seviyorum.


İçinde göz pınarlarını aydınlatacak renkler de var. Pigmentasyonları iyi fakat lacivert renkler istediğim kadar pigmentli değil. Üst üste sürdükçe daha pigmentli bir sonuç alıyorum. Yapıları asla sert değil yumuşacık. Tozutma problemi çok az. Siz de benim gibi elimin altında biraz aykırı renkler bulundurayım diyorsanız bu palet size göre.

Yorum ve görüşlerinizi her zaman benimle paylaşabilirsiniz. Sevgiyle kalın, hoşçakalın :)


3 yorum:

  1. Renkler benlik değil günlük bu tonları kullanmıyorum zaten teşekkürler yazı için güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. Ne zaman 11 liraya aldınız? artık hiç o fiyata inen 12li palet bulamıyorum ben keşke denk gelse :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni yıla girmeden evvel büyük bir indirim yapmıştı Cosmetica. Ben de oradan almıştım gerçekten çok uygun fiyata geldi.

      Sil