21 Şubat 2017 Salı

Note Fondöten İncelemesi

Uzun zamandır yazacak yazı bulamıyordum ama Note Fondöten bana gerçekten ilham verdi. Note'un her ürününü seviyorum. Rujundan tutun allığına, aydınlatıcısından tutun tekli farlarına hepsini çok seviyorum.


İçerisinde SPF15 bulunduruyor ve mat bir fondöten. İçinde simler veya ışıltılar yok. Pompalı bir şişesi var kesinlikle kolaylık sağlıyor. Öyle dandik bir şişesi de yok gayet dayanıklı geldi bana.


Kapatıcıları ve fondötenleri hep kolumda inceliyorum çünkü bileğim çok damarlı ve gördüğünüz gibi yeşil yeşil durduğu için en iyi burda belli olur kapatıcılık seviyesi diye düşündüm. Fondöteni incelemeden öncesi yukarıdaki gibi.


Sonrası bu şekilde. İzlenimlerim şöyle;
  • Fondötenin yapısı gerçekten kalın.
  • Kapatıcılığı ise ortadan yükseğe doğru.
  • Bence KESİNLİKLE kuru ciltlere uygun değil çünkü baya pudralı bir yapısı var.
  • Cildi sarı alt tonlu olanlara uygun.
  • Kalıcılığı güzel. Kolumu sadece suya tuttuğumda kesinlikle çıkmadı.
Benim fondötenle ilgili analizim bu şekilde. Sizin bu fondöten hakkındaki görüşleriniz veya önerileriniz varsa aşağıya yorum olarak bırakabilirsiniz :)

*Bu arada instagram üzerinde daha çok aktifim beni "nisanmeyvesi" adıyla bulabilirsiniz. Hoşcakalın 😊


4 yorum:

  1. Note fondötenleri merak ediyorum ama en açık rengi bile koyu kalıyor diye duydum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben beyaz tenliyim ve bana uyum sağladı. Ama süt beyazı kadar beyaz olanlara koyu kalabilir fondöten, doğru.

      Sil
  2. Canım alıcam bunu aklımdaydı iyi oldu yazın teşekkürler :)

    YanıtlaSil